• Nu besteld, dinsdag in huis
25,99

Klantgericht Leiderschap

8 principes voor een klantgerichte cultuur

9789083159911
Leer wat de rol van leiders en managers is in het bouwen van een klantgerichte organisatie. Laat je inspireren door vele voorbeelden van bedrijven die vooroplopen op het gebied van klantbeleving.
Onderwerp: Leiderschap
Gratis verzending
EUR 25.99 9789083159911 25,99
  • Nu besteld, dinsdag in huis
  • Klanten geven THEMA een 9.2/10

Waar gaat het over?

Klantgericht leiderschap
8 principes voor een klantgerichte cultuur

Elke organisatie is zich bewust van het belang van klantgerichtheid. Het is niet voor niets dat hier de laatste jaren een grotere nadruk op is komen te liggen. Daarbij worden allerlei methodes uit de kast getrokken om de klantbeleving naar een hoger niveau te tillen. Aan één aspect wordt echter structureel te weinig aandacht besteed: leiderschap.

In dit boek legt Sydney Brouwer de link tussen klantgerichtheid en leiderschap. Hij zoomt daarbij in op de leider zelf. Als leider ben je immers verantwoordelijk voor het creëren van een cultuur die stimuleert dat iedereen het belang van de klant inziet. Wat moet een leider doen om klantgerichtheid in een organisatie op de kaart te zetten, te faciliteren en te stimuleren? Aan de hand van inspirerende voorbeelden en anekdotes uit de praktijk neemt dit boek je mee langs acht principes die leiders zullen helpen bij het bouwen van een klantgerichte cultuur. Een cultuur die zorgt voor enthousiaste klanten én medewerkers.

● Voor managers en corporates die een betere klantbeleving willen creëren.
● Met inspirerende leiders aan het woord, zoals Bas van der Veldt (AFAS), Bas Hoogland (Landal Greenparks), Malcolm Ross (Disney) en Michael Levie (citizenM).

Over de auteur

Sydney Brouwer (Auteur)

Specificaties

Auteur(s) Sydney Brouwer
ISBN 9789083159911
Uitvoering Hardback
Uitgeverij Pumbo.nl B.V.
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 01-02-2024
Aantal bladzijdes 204
Gewicht 424 gr
Afmeting 218 x 148 x 21 mm